VZDĚLÁNÍ
OBCHODNÍ AKADEMIE, OBOR BANKOVNICTVÍ A ÚČETNICTVÍ
1.září 1996–30.června 2001
- „Osvědčení o absolvování kurzu „Účetní a daňové aktuality očima daňové poradkyně“
- „Osvědčení o absolvování kurzu „Personální a mzdová problematika v praxi r.2018“
- „Osvědčení dle zákona č.427/2011 Sb., o doplňkovém penzijním spoření
- „Osvědčení podle zákona o spotřebním úvěru, skupina odbornosti I. až III.
- „Osvědčení podle zákona o podnikání na kap. trhu, sk. Odb. § 3, odst.1 zákona
- „Osvědčení o vstupních odb. znalostí a dovedností pro distribuci pojištění a zajištění v souladu s § 56, čl.(3) a (4) a § 122 zákona č. 170/2018 Sb.
ZKUŠENOSTI
UNICREDIT BANK CZECH AND SLOVAK REPUBLIC, A.S.
3.dubna 2000–30.září 2018
Manažerka fakturace
- Vedení lidí, organizace práce…
- Zodpovědnost za zpracování účetnictví v nákladové oblasti banky
- Zodpovědnost za odběratelskou oblast banky v oblasti vydaných faktur
- Vedení projektu v rozvoji účetního programu banky
Referent administrativy III (správa budov a logistika)
- Účtování nájmů nebytových i bytových prostor, vyúčtování záloh za služby u nebytových prostor, účtování energií.
- Zpracování výkazů pro Ministerstvo průmyslu a ČSÚ
- Kontrola, zpracování a reporting Investičního rozpočtu pro gestora, koordinace s manažerem odpovědným za investice
- Kontrola, zpracování a reporting Provozního rozpočtu pro gestora, koordinace při sestavování rozpočtu s manažery odpovědnými za jednotlivé náklady a jejich podřízenými
- Spolupráce s dodavateli, kontrola smluv a příprava podkladů
- Reporting za UCB Group Czech Republic – Sustainability Report, koordinace při sběru dat s UCLeasingem, PIONEER INVESTMENTem.
- Procesní analytik na zpracovávání pohybu a skladování materiálu
ŽIVNOSTENSKÁ BANKA, A.S.
2000–2007
Analytik – účetní
- Účtování nájmů nebytových i bytových prostor, vyúčtování záloh za služby u bytových i nebytových prostor, účtování energií, správa účtů, komunikace a spolupráce s pronajímateli
- Kontrola a zpracování podkladů na plánování nákladů pro cost managera,
- Kontrola a zpracování podkladů na plánování investic pro cost managera,
- Zpracovávání výkazů pro ČSÚ a Ministerstvo průmyslu
- Účast na integračních schůzkách, příprava a zpracování materiálů na integraci banky, součinnost se skupinou pro FM (logistika) 2007
- Praxe ve spolupráci s dodavateli (outsourcing)
DOVEDNOSTI A KURZY
- práce na PC (Internet Explorer, MS Outlook, Word, Excel, Access, PowerPoint, účetní programy JDE, POHODA)
- organizační a analytické schopnosti, komunikace s lidmi, flexibilita, samostatnost
- řidičský průkaz sk. B – aktivně
- MS Word – pokročilý
- MS Access – základní kurz
- prezentační dovednosti
- Procesní řízení – zákl. kurz
- Procesní řízení – pokročilý kurz
- získání certifikátu na ISO 140001:2004; ISO 50001:2011 a ISO 19011: 2011; vnitřní audit
- Manažerské dovednosti I
- Manažerské dovednosti II
SHRNUTÍ
Mezi lety 2000 a 2018 jsem působila v bankovním sektoru. Oblast mé práce: provozní účetnictví, rozpočet banky, vedení týmu, analýza dat, organizace práce a
Od října 2018 pracuji jako OSVČ v oblasti účetnictví a finančního poradenství. V těchto oborech, které jsou neustále v pohybu, se soustavně vzdělávám a školím o novinkách v daňových zákonech, mzdovém účetnictví, změnách v zákoně o účetnictví apod.
Ve finančním poradenství mám všechny zkoušky nařízené ČNB v oblasti pojišťovnictví, ve spotřebitelských úvěrech, penzijním pojištění, investicích.